lørdag 16. august 2014

Bohemian night



Den Marokkansk-indiske/bohem-stilen er så nydelig med alle sine farger og innslag av sølv og buddaer! 




Jeg elsker Bollywood-filmer: musikken, interiørene, menneskene, den naive handlingen! :))  Drømmer meg litt bort for en stakket stund når jeg ser disse nydelige bildene fra Pinterest. :))

Her i nord er ikke ståa så bra, min datter sliter med helsa og jeg må trå til som barnevakt/sykepleier for en stund fremover. Krysser fingrene for at det blir bedre tider for henne snart. 

Ønsker dere alle fine augustdager! :)


3 kommentarer:

  1. Jag tycker om stilen. Mest av allt så blir jag kär i alla tyger och det där med lager på lager=))

    Håller tummarna för allt ska ordna sig!!
    Kram Hannis

    SvarSlett
  2. Herlig med boheme stilen, masse vakre farger og spennende orientalsk interiør. For mange år siden hadde jeg en del afrikanske detaljer i interiøret, morsomt å bytte stiler innimellom:)
    Så leit med datteren din, jeg håper hun blir i bedre form. Så godt at hun har en snill mamma som kan hjelpe til!

    Ha en fin kveld og en riktig god helg!
    Klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Titter bare innom for å ønske deg en fortsatt fin helg, Lene!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett