fredag 17. februar 2012

PIP

Da jeg var i Jønkøping forrige helg fikk jeg en forsinket julegave fra Nina og Johnny. Det var to nydelige krus fra PIP + et håndkle.



Syns fargene er så flotte, får liksom litt sommerfølelse med en gang. Passer godt til mine turkise tekopper fra Indiska! :)  Ho Nina kjenner sin mors smak godt, skjønner jeg! :)



Nå skal jeg straks kjøre til Sverige for å handle inn til helga. Skal være hundepasser i en hel uke til ende, i dag vekte ho Bella meg kl halv sju, så det er ikke å ligge og dorme seg hele dagen nu nei! :)

Ønsker alle som er innom her en riktig trivelig helg! Kos dokk! :)

5 kommentarer:

  1. Å,for ein skjønn handduk!!!Fargar til å veret glad av:)
    Kos deg som hundepasser og GOD HELG♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Så lekkert både håndkle og kopper. :)
    Snill du er som passer hunden.
    Klem og god helg.

    SvarSlett
  3. Super søt handduk og kopper ♥
    Kjempekoselig blogg du har, masse fint å se på :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Så nydelig håndkle og kopper!:)

    Ha en fin helg!:)

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  5. Sååå nydelig håndkle..☺
    Gleder meg til å følge deg videre, håpe vi ses ho meg ☺
    -Beate-

    SvarSlett