torsdag 16. februar 2012

Kronisk B-menneske som jeg er..........

så har jeg enda ikke funnet senga mi. Sitter herog koser meg med en kopp chailatte og nytt boligblad, som kom i posten i dag. Elsker å sitte og bare nyte bildene før jeg begynner på teksten, nippe til min tekopp og bare kose meg! :)



Den lille retroradioen min bare elsker jeg, det er så koselig å høre på fin musikk og lett prat, så radioen surrer og går det meste av dagen. Nå er det nattradio, jeg bare koser meg her jeg sitter. I vedovnen putrer det og det er så skjønt om morran også, når man kan gå bort til den varme muren og varme seg!


Veldig kjekt å abonnere på Boligpluss! Kommer rett i postkassa noen dager før det kommer ut i butikkene og regningen legger seg så fint i forfallsregisteret i nettbanken, så lettvint og greit! Anbefales!

Den turkise tekoppen har jeg kjøpt på Indiska.
Retroradioen er kjøpt på Clas Ohlson.

God natt til dere andre nattravner som enda er oppe! :)

2 kommentarer:

  1. Haha,sit oppe eg også enda:)Veit eg må opp kl.7 i morgon tidleg...men men
    Har alltid vore eit B-menneske;)Nyter roa,nattønske på radioen,surfe på nettet,fyr på peisen her også....skjønt♥
    Såg veldig fristande med koppen din og Bolig pluss!Abonerer eg også.Kanskje kjem det i morgon:)
    Kos deg i natta Lene:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. ja det er herlig å sitte oppe..men jeg må nok komme meg i seng... har ikke lett for å sove frempå...hihi..Men jeg elsker det når jeg har fri og ferier..

    Herlig radio... og koppen var kjempe fin..

    Ønsker deg en fin dag.:

    Kerstin

    SvarSlett