søndag 29. januar 2012

Bloggtørke..........og litt om maling av nytt skap

Så har jeg visst fått kjenne på det jeg bare har sett andre skrive om, den skrekkelige BLOGGTØRKEN!! Ikke har det hjulpet på at jeg har vært i såååå dårlig form hele uka, det er vel kanskje grunnen til at det har blitt så tungt å blogge denne uka.

 Har holdt på å male det nye skapet mitt i en uke nå, og jeg er såååå leiiiii! Føles som om jeg aldri skal bli ferdig. Har ikke klart å skru av de knottene som var på heller, jeg som har funnet de nydeligste lyseblå knotter på Indiska!. Sporene inni skruene er helt runde, her må jeg nok ha hjelp av en kar som kan dette med vriene skruer. :) Han kommer hjem neste helg, godt man har sånn naboa som kan trø til når det trengs!

Skal komme med bilder av det nymalte skapet når jeg blir ferdig til neste helg, forhåpentligvis. Skal være glad når jeg kan rydde bort alle malesaker, vaske huset skikkelig godt, da skal jeg bare kose meg da! Nyte verket og glemme hvor kjedelig det var mens det stod på! :)

God søndag, alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Kjempefint stilleben du har laga♥ Elsker lilla og grått!!! Og DET herlige babybildet:)Tipper det er barnebarnet;)Likte so godt den hylla også.

    Grattis med ny kaffimaskin:)Frisk farge!

    Maler,maler og maler her også.....av og til kjekt og av og til kjedelig!Men du so godt når det er gjort:)))

    Lykke til.Gleder meg til å sjå:)

    Ønsker deg ei fin, ny veke♥

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Bloggtørke er ikke greit.. Jeg har det litt motsatt nå, har SÅ mange ideer til ting jeg vil gjøre, at det bare stopper seg opp.. :P

    Driver å maler gangen vår, og det er jo SÅ kjedelig! Man vil jo bare bli ferdig å begynne å stæsje med en gang!

    Nyyydelig lampe du hadde! :)

    SvarSlett