tirsdag 3. januar 2012

Bloggplassen min!

 Godt nytt år, alle sammen! :) Må si jeg syns det er deilig at jula er over for denne gang og at et helt nytt år står foran meg. Nye dager, nye muligheter! Men året har ikke startet så godt for oss her i Bodø, i går kveld måtte vi nemlig på akuttmottaket med min datter Lea, som de mistenkte hadde fått  hjernehinnebetennelse. De ville ha henne inne til observasjon over natten, men hun fikk overtalt de til å la henne dra hjem. Så i natt ble det lite søvn på meg, var litt engstelig for henne, men hun har sovet godt hele natten. Hun har en litt bedre dag i dag, så jeg håper vi unngår sykehus denne gangen. Nå blir jeg her i Bodø en uke til, så får vi se hvordan det går med henne i løpet av de nærmeste dagene.........





Bildene fra Annekset i dag er fra min kombinerte spisekrok og bloggplass. Bordet er jeg utrolig glad for, kjøpte det på antikkmessen på Momarkedet for noen år siden. Lette rundt i hele hallen etter et bord, men de var så svindyre, opp til 3000 kr, altfor dyrt etter min lommebok!  Dette var det siste bordet jeg fant og jeg syns det er nydelig! Kostet bare 600 kr, for det er et hakk i et av bena.   Lurte lenge på om jeg skulle male det hvitt, sammen med stolene ( som er kjøpt på Gjenbruket på Degernes til 125 kr stk), men så lot jeg det være, for bordet er så flott som det er, syns jeg!

Stolsetene har jeg trukket om selv, de var grønnstripete i utgangspunktet. Fikk kjøpt en gardinlengde i lin med broderi på Kid til 30 kr og det holdt til både gardiner og stoltrekk! Syns det ble veldig fint jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar