søndag 11. desember 2011

Desembernatt..........

 
Klokka viser meg at det er blitt langt på natt, men jeg er ikke det spor trøtt, så her sitter jeg da og koser meg med boligblogger! :) Så mange julepyntede hus der ute, syns det er så moro å se hvordan hver enkelt setter sitt eget preg på sine hjem. Og det håper jeg dere syns at jeg også gjør. For meg er jula rød og hvit, det har den alltid vært her hos meg og jeg koser meg med å pynte til jul, litt hver dag.

Her i Bodø (for dere som ikke vet det, så er jeg altså ikke hjemme i advent/jul, men i nordnorge, hvor jeg skal feire jula sammen med datter og barnebarn) er det fullt kjør. Vi har brukt helga til å flytte inn i den nykjøpte leiligheta, det har vært og er, litt av et styr, når en nyskjerrig liten ettåring skal sjekke absolutt ALT av pappesker og plastsekker og jeg vet ikke hva. Man må ha øyan på ho hele tida, slitsomt, men det går nu bra. Nå er dem ferdige med å kjøre flyttelass, så heretter blir det å få ting på plass her. Mitt oppi flytting og oppussing har jeg også malt om en hel spisestue, bilder av det kommer til uka.

Ønsker alle som er innom en riktig koselig 3 søndag i advent! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar