tirsdag 1. november 2011

Ute er det høst, men...........

inne på soverommet er det sommer! Elsker disse fargene, og har ikke noen planer om å skifte ut sengetøy og gardiner med vinterfarger! Syns det er deilig å våkne opp til lyse farger, selv om jeg ser at mange skifter ut fargene etter årstiden, så gjør ikke jeg det. Fargen på veggene ser nesten grønne ut i dette lyset, men de er mere grå. Har fundert på om jeg skulle male det hvitere, men det får nå bare være, enn så lenge.

Sengeteppet har jeg fått av en gammel venninne for 30 år siden, hun skulle kaste det, og jeg ble helt forferdet! Tenk på alt arbeidet som ligger bak et sånt heklateppe! Er veldig glad i det og tenker på den gamle damen som satt og la så mye av seg selv i teppet. Selv har jeg lyst til å hekle et teppe med bestemorruter, men saken er at jeg ikke er noe flink med heklenålen, så det blir vel med tanken, det også!

3 kommentarer:

  1. Så koselig du har det. Delikate lyse farger er herlig.

    SvarSlett
  2. Hei Vimsen! Hyggelig å få min første kommentar på innlegg! Så fint at du liker bloggen min, jo, fargene er jeg veldig glad i selv, dette er min stil har jeg funnet ut! :)

    SvarSlett