mandag 31. oktober 2011

Endelig hjemme i min egen lilla stuga!

 Etter å ha vært på reisefot i 6 timer, var det godt å komme hjem igjen! Har spist hjemmebaka brød fra min søster, kokt meg en god kopp te og lest det nyeste Boligpluss, som var kommet mens jeg var borte. Syns nå det er vel tidlig med julestoff i oktober, men sånn er det jo nå til dags. Må nu bare innrømme at jeg sjøl pynter ganske mye til 1 søndag i advent, men det er nå fordi jeg nesten alltid reiser til familien min i jula.

Da jeg var liten ble juletreet, som oftest var furu fra Floan overfor der vi bodde, aldri pyntet før julaften morgen. Da var det som oftest vi tre yngste jentungene i huset som stod for pyntingen. Det var julas store høydepunkt, sammen med Tre nøtter til askepott på tven. Tror jeg har arvet min juleglede fra ho mamma, jeg bare elsker den tida på året!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar