torsdag 18. juni 2015

Kitchenlove!


Kom over dette superfine kjøkkenet på Alvhem, falt helt pladask jeg! Så mye at jeg ville lage et blogginnlegg om det. Ikke så ofte jeg er inne her lenger, mest fordi jeg har vært syk hele våren. Men jeg har ikke tenkt å legge inn årene enda. :)



Elsker mursteinene de har brukt til å lage kjøkkenøya av. Syns det gjør hele rommet!



Det lyse treet i benkeplatene og den røde mursteinen står så godt til det mørkegrå gulvet og de hvite skapene. Lekkert!



Har nevnt det før, jeg liker så godt de firkantete vaskene. Vil ha! :))


Om en uke setter jeg igang med å "sommerjobbe" igjen. Når alle andre tar ferie er det godt at det er noen som kan stille opp på jobb! Gleder meg til fine uker på sykehjemmet! :)

Ha det godt så lenge! 




3 kommentarer:

  1. Et virkelig lekkert kjøkken, likte ekstra godt kjøkkenøya!
    Ha en fin sommer, Lene:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Nydelig kjøkken du viser.
    Lang tid mellom hvert blogginnlegg blir det. Ser at IG tar mer og mer over.
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg.
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer, så knottes vi jo på IG:-)
    Klem

    SvarSlett
  3. pg slot เกมส์ เว็บใหม่ ค่ายสล็อตออนไลน์ที่ได้รับความนิยมพร้อม pg slot โปรโมชั่นสุดพิเศจำนวนมากขวัญใจแฟนคลับนักเล่นเกมส์สล็อตทุกคนมาพร้อมแบบอย่างเกมส์ที่นานาประการแปลกใหม่

    SvarSlett