tirsdag 10. desember 2013

Det lakker og lir............



.................mot juleferie! Om noen dager setter jeg kursen for Finnmark og en måned lang ferie hos min søster! Gleder meg veldig til å se alle kjente og kjære igjen. :) Bare kose seg ilag og ha det fint! 


Det søte skiltet på bildet har jeg fått av dattera min i Jønkøping! Smelt altså, hun er jo bare så skjønn mot sin gamle mor, *ler*!! Hadde forresten en kjempeflott helg sammen med henne. Fikk hilse på kjæresten også, veldig koselig Nina! :)

Er ikke Bambien på bildet skjønn? Den er kjøpt på loppis i Tyskland, fikk den av min søster Ingrid en gang jeg hadde passet hunden deres en helg. Samler jo på gamle Bambier og har fått meg en liten samling. Spent på om det dukker opp flere under juletreet i år!

Så vil jeg takke for alle de koselige hilsener jeg har fått på bloggen min! Og hjertelig velkommen til nye følgere, så koselig at dere titter innom her! :)

.............i dag er jeg bare sååå overlykkelig, var hos kardiologen i morrest og fikk så gode nyheter! Takknemlig!

Ha det fint alle sammen!



3 kommentarer:

  1. Skjønne deg for ein fin kommentar hjå meg nett no :D Tuuusen takk! Og så flott du fekk gode nyhende, særleg frå den kanten. Kos deg i Nord, god tur og ha ei velsigna jol!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Åhh...slike skilt smelter et mammahjerte!! Så utrolig koselig å få det fra datteren din:) Veldig glad på dine vegne for den gode nyheten du fikk, det var nok en god nyhet nå før jul! Bambien er kjempesøt, disse figurene har blitt så,populære!! Jeg må se å få meg en selv:)

    Ønsker deg en riktig god tur til Finmark, kos deg masse med familien og ha en GOD JUL!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Hei Lene :)

    For noen nydelige ord på skiltet ditt,ja det er rørende vakkert!
    Snill datter du har...hun har vel å slekte på tipper jeg???
    Bakbeina din var også så skjønne,du har mye fint å være glad i!!!

    Klart du kan låne bilder fra bloggen min,det bildet du nevnte har jeg jo selv lånt fra Pinterest.Det hender rett som det er at jeg også låner bilder,men jeg oppgir alltid kilden.Ikke alltid man har tid eller mulighet til å ta bilder i eget hjem,og når man som jeg liker å sette seg ned med litt blogging så blir det litt inspirasjonsbilder herfra og derfra :)

    Kjempekoslig å lese kommentaren fra deg - vet ikke når du drar nordover men jeg benytter ihvertfall anledningen til å ønske dg en herlig ajulefeiring.Den beste julegaven har du sannsynligvis fått i dag skjønner jeg,så glad på dine vegen!!!!!

    Toveklem :)

    SvarSlett