søndag 9. september 2012

Litt av hvert en lørdagsnatt!




Så er vi godt inne i september måned! Min favoritthøstmåned. Bursdagen min har kommet og gått og jeg planlegger en ny tur til Jønkøping. Savner minstemor Nina, som har bodd i nabolandet i to år nå. Tror jeg må ta meg en liten svipptur om hun er hjemme da, hun reiser jo så mye i forbindelse med jobben sin.


Dere husker kanskje at jeg la ut bilder fra den bruktbutikken som ligger helt ved der Nina jobber? Har hatt såååå lyst til å dra tilbake dit! De hadde så mye billige, fine ting! Har enda ikke glemt den fine gyngestolen til 100 kr! Sukk hjerte! :)










Når jeg kommer hjem til mitt lille krypinn, ligger det flere interiørblader og venter på meg! Gledes! :) Ta seg en chai latte i et nydelige krus, bare nyte fine bilder og smaken av gooood te!

Jo, livet er godt! 











Til uka setter jeg kursen mot sydligere strøk, etter et to måneders langt besøk i Bodø. Gruer meg til å reise ifra barnebarnet mitt, vi har fått så god kontakt den tida jeg har vært her. :)

Men det skal nå bli godt å komme hjem igjen også! Borte bra, men hjemme best. Komme hjem til roen i den vesle stua mi, ta frem et maleobjekt jeg endelig skal få gjort ferdig. Gleder meg til å vise dere! :) Bare kose seg, med andre ord. Gå over til nabosøster og høre siste tidas slarv. :) Gleder meg til å høre hvordan de hadde det på loppisraid i sommer også, se hva de har funnet , spennende!

Nei, man får vel krype i loppekassa, det er blitt natt. See you.




3 kommentarer:

  1. Å så koselig med innlegg fra deg!
    Du har det jo bare såå herlig!
    Masse fint å se på bildene.....
    Håper du får en vidunderlig søndag!

    Klem fra
    Camilla.

    SvarSlett
  2. Heisann Lene ☺

    Kjekt å vere med inn i skjønne heimen din att!!!So mykje vakkert du har.Det Mariabildet i ramme er noko av det flottaste eg har sett♥
    Kos deg med interiørblad;)Alltid like kjekt.

    Ønsker deg ei god,ny veke.

    Klem frå Mette.

    SvarSlett