fredag 17. august 2012

Fredagsinspirasjon

”Rädda mig!” skrek torpet på visningen. Carina och Mattias hörde bön, såg till att lägga högsta bude...




En liten titt innom bloggen for å si hei til dokker!

 Her er det travle dager, med barnehagetilvenning for lillemor og skolestart for mammaen. Så det er ho mor som har vært med ho Eline i barnehagen. Det har gått bra så langt, men jeg må si jeg gruer meg til å elte (forlate) henne der alene :( Tøft for både Inemor og ho mormor det!




Ønsker gode sommerdager til alle sammen, her har virkelig varmen kommet for fullt og jeg nyyyter det! :)

Bildene er lånt fra Skøna Hem

God helg! :)









10 kommentarer:

  1. Flotte og annerledes kjøkkenbilder. Mye å inspireres av i disse bildene.

    SvarSlett
  2. Fine inspirasjons bilder :))
    Tenker du ikke er så høg i hatten å levere lille Eline i barnehagen:/ Ikke greit å være mormor da ♥ Håper det går greit:)

    Takk for hyggelige kommentarer :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Å så kos med innlegg fra deg igjen!
    Herlige kjøkkenbilder!

    Å,det kommer til å gå så fint med tilvenning....men jeg er nå hønemor selv så ofte er det vi som "lider" og ikke barna....de finner seg så fort tilrette at,hi,hi.
    Vel lykke til og en herlig helg ønskes.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  4. Lillejenta finner seg nok til rette etter hvert skal du se men den første tida i barnehagen er det nok godt å ha med ho mormor :-)
    Herlige kjøkkenbilder :))
    Digger putene og gardinkappa.


    Ha ei fortsatt fin helg :-)))

    SvarSlett
  5. Så härliga bilder.:-) Kram

    SvarSlett
  6. Inspirerende bilder! Ja nå har hverdagen kommet. Jeg syntes også det var tøft. Liker ikke å ha det travelt, og plutselig må barna klare så mye selv. Flink mormor du er!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. For et nydelig kjøkken du har!

    Ønsker deg en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  8. Heisann Lene ☺

    So kjekt å høyre frå deg att! Takk for hyggeleg kommentar hos meg♥

    Ja,kjenner til det med tilvenning i barnehage...ikkje alltid like enkelt å gå derifrå.Heldigvis so går det som oftast greit:)Lykke til vidare alle tre!!!

    Herlege kjøkkenbilder du viser♥

    Ønsker deg ein fin dag ☺

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  9. Heia Lene.
    Håper det går bra med den lille i barnehagen. :))
    Kjempefin kjøkkeninspirasjon,takk for titten.
    Du har det utrolig koselig selv du da.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  10. Så koselig, takk for fine inspobilder.
    Så koselig blogg du har, henger meg på og følger deg videre :-)
    Fin lørdagskveld til deg!!

    SvarSlett