mandag 9. juli 2012

Mandag og nye muligheter!


Lange, late sommerdager, der ingenting haster. Så deilig! 



Inne blomstrer denne herligheten, det er første gang jeg har klart å få den til å blomstre, så jeg er kjempestolt! :)


Litt gammelt sølvtøy etter mamma, som jeg kom på at jeg hadde liggende i en skuff på loftet. De trenger å pusses, men jeg syns jo det har sin sjarm sånn de er også. Et oppvaskhåndkle fra Green Gate gjør nytten som duk, dette er sommer for meg! :)



Fin ny uke til dere! :)




4 kommentarer:

  1. Kjempekos som alltid :))

    Flott bestikk og duk :)

    God uke til deg også ♥

    Bente

    SvarSlett
  2. Å så herlige bilder:)
    Koselig hos deg!

    God sommerkveld!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Så koselig det er på kjøkkenbenken hos deg, fint på loftet også ser jeg lenger ned her, har akkurat likedan sengetøy som du :))

    Ha en fin ny uke :))

    SvarSlett
  4. Nyyyydelig sølvtøy!! Er imponert over alle som klarer å få orkideer til å blomstre...Jeg klarer ikke holde liv i dem når de er avblomstret, for jeg setter dem alltid vekk et sted når det bare er blader på, og da glemmer jeg å vanne.

    SvarSlett