mandag 27. februar 2012

Noen kjøkkenbilder på en mandag

Eline er fremdeles syk, det er også hennes mamma og pappa, bare meg som ikke er blitt smittet. Håper jeg ikke blir det heller, hvem skal holde det hele i gang da?

Tok noen bilder av kjøkkkenet før jeg dro nordover, de kan jeg jo vise frem i dag.



Kjøpte meg nye planter før jeg dro, fikk ikke så  mye glede av de jeg da, men nabosøster fikk overta dem, så da gleder de nå henne iallefall. Noen primulaer lyser opp i kjøkkenet!



I den prikkete boksen har jeg medisiner, lurt å gjemme de unna i en fin boks, ikke sant! Den firkantete sinkboksen har jeg kjøpt på Kremmerhuset for mange år siden. Syns den er kjempefin! :)



Da ønsker jeg en riktig god uke til alle som titter innom min lille blogg, hyggelig at dere legger igjen kommentarer, det gjør det ekstra moro å blogge! 

2 kommentarer:

  1. Koselig i vinduet og på kjøkkenbenken din :))
    Helt klart greit å bli inspirert av hverandre, men syntes selv at det så ut som at jeg kopierte Mia veldig, og det var jo ikke det som var meningen da jeg lage innlegget, fòr bare rundt og lette etter blå ting og så ble det altså bare slik:)) Men kanskje ubevisst lå det noe der...
    Håper barnebarnet ditt blir frisk igjen snart.

    Ha en fin mandagskveld :))

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig på kjøkkenet ditt
    og så nydelig pyntet på hylla. :)
    Ha en fin dag.
    Klem.

    SvarSlett