søndag 15. januar 2012

Søndagsnatt og bambier.........

Klokka nærmer seg fire, det er søndagsnatt og DDE er på nattradioen. Så Lene, hvorfor er du ikke i seng nå? :) Vel, bortsett fra å være et uforbederlig B-menneske, så må jeg si at jeg har vært dårlig i noen dager nå. Så jeg sov hele lørdagen og nå er jeg helt kvil, ikke sant? Så for å komme meg på rett kjøl igjen, skal jeg forsøke å våke over denne natta. Vel vel, nok om den saken!


 Over til noen nusselige små skapninger som bor her i Annekset med meg. Neiiii, det er nok ikke de underjordiske jeg sikter til !! :)) Men min lille samling Bambier, som er høyt elsket her i huset!!


 Den til venstre, den som ser litt engstelig ut, den fikk jeg av min søster i julegave. ÅÅÅÅ så glad jeg ble da jeg pakket opp gaven min!! :)) Er nemlig stadig på jakt etter sånne søte små bambier på bruktbutikkene i området, men har til nå bare funnet EN!!! Men jakten fortsetter, og hjemme koser jeg meg med mine små venner. *ler*


Et lite stemningsbilde av peishyllen i nattmørket..........med ønske om en god søndag til alle som titter innom!

1 kommentar: