torsdag 12. januar 2012

Home, sweet home!

Da var jeg endelig hjemme i Annekset igjen. I Bodø var det snekaos da jeg skulle dra og flyplassen ble stengt akkurat når flyet mitt skulle gå, så jeg var helt sikker på at nå blir jeg værfast her oppe. Men det gikk da greit, det ble brøytet og flyet kom seg avgårde. Helt herlig å komme hjem til Halden, her føles det unektelig mere som vår!! Masse plussgrader og regn og ikke en snefille å se, sååååå deilig. Angrer ikke et øyeblikk at jeg tok med meg snippeska, eller snippveska eller hva det nå heter, og dro sørover for 3 år siden. "Klimaflyktning" kaller jeg meg, og det trives jeg VELDIG godt med!

Måtte bare vise frem den skjønne, lille englesaken jeg fikk av mitt tantebarn Mia til jul. Som dere vet, så elsker jeg engler! I fjor fikk jeg en annen engel av Mia, men i år var det altså denne, som jeg er blitt såååå glad i! Syns det er så fredelig med engler, se bare hvor skjønn den er der den sitter oppå hjertet .........mitt!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar