mandag 21. november 2011

Novembervindu

Det går mot advent med raske skritt! Ikke mange dagene igjen nå, guri, kor tida blir av??? Ute er det 6 grader pluss og regn, ikke mye som minner meg om jul når jeg stikker nesa ut for døra nei! Men jeg syns nå det er godt jeg da, for min del trenger det ikke komme en meter sne til jul! :)

Håper dette været holder seg leeenge enda, iallfall til jeg skal reise til Nord-Norge, for der er det sikkert mer vinter enn her sørpå. Håper det ikke er full snestorm der opp når jeg skal reise, Bodø er jo kjent for vinden sin, som alltid blåser når jeg er der oppe iallefall!

Den fine lampa er jeg veldig glad i! Lampefoten er av stein, og er kjøpt på loppis, skjermen kjøpte jeg på Rusta i Sverige for en billig penge. Jeg elsker den butikken, for der får man kjøpt alt fra himmel til jord, så og si. OG alt til en hyggelig pris! NICE!

Nei, nå får jeg avslutte her og finne senga. En ny dag venter på meg der fremme.........ha en fin mandag folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar