torsdag 17. november 2011

Lys i mørketida............

sitt og høre på den nye julecden av Oslo Gospel Choir med solist Maria Haukås Mittet, kose meg så, den er sååå fin! En av sangene er "Lys i mørketida" av Trygve Hoff, som er en av mine favorittjulesanger. Har vært med i kor i mange år , det er noen år siden nå, men da sang vi altså den og siden da har jeg hatt stor sans for Trygve Hoff sine tekster. Syns han fanger den nordnorske stemningen i så mange av sine sanger. Det er nesten så jeg savner mørketida litt, ............ men bare litt, knis, jeg er nok veldig glad i vinteren her sørpå ja. Ikke åtte måneder vinter her og grønn vinter om sommeren. Men nordnorsk i hjertet kommer jeg nok alltid til å være.............

Jippi, jeg har fått min første følger! Velkommen skal du være! :))

1 kommentar:

  1. Hei, koselig med litt julemusikk for å komme i julestemning. For noen nydelige små bambier du har i headingen din, jeg ble helt "forelsket". Kos deg i helgen, klem.

    SvarSlett